۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۲۳:۳۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

تیم داماش گیلان در دیداری خانگی بازی را به تیم صدرنشین خیبر خرم آباد واگذار کرد.

گیل خبر/ به گزارش وارش اسپرت، دیدار معوقه هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور مابین داماش گیلان و خیبر خرم آباد عصر امروز در حضور بیش از ۸ هزار هوادار در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار شد که در نهایت این دیدار با یک گل به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

تک گل این مسابقه توسط حمیدرضا طاهرخانی در دقیقه ۴۱ وارد دروازه داماش شد.

داماش با این شکست ۱۹ امتیازی و پایین تر از شاهین بندرعامری ۲۲ امتیازی در جایگاه شانزدهم جدول رده بندی مسابقات باقی ماند.

داماش گیلان سه‌شنبه ۲۱ فروردین در نبردی دور از خانه به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت.

ترکیب داماش گیلان:  سعید ابراهیم‌پور، عماد میرجوان، پژمان نجات، سجاد قلی بیگی (کمیل حیدری از ۴۶)، سیامک علیزاده (رضا زاهدتبار از ۶۵)، بلال میرزاعلی (سید حسین حق‌شناس از ۷۲)، محمد رستمی، حسین خیری (مجتبی بیژن از ۸۰)، سعید دلاور، سعید طالبی (رضا پورمهدی از ۸۰)، حسین ابراهیمی.

 

در حاشیه

-در انتهای مسابقه علی نظرمحمدی سرمربی داماش پس از بحث در کنار زمین از حال رفت و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

-در مهمترین صحنه داوری این مسابقه، در دقیقه ۶+۹۰ توپ بازیکنان داماش در درون محوطه جریمه خیبر به دست مدافعین خرم آبادی برخورد کرد اما داور مسابقه صحنه را خطای هند و پنالتی تشخیص نداد.

-بیش از ۸ هزار هوادار داماش از این دیدار استقبال کردند. حدود صد هوادار هم در جایگاه مهمان حضور داشتند.

-دیدار رفت دو تیم به دلیل داوری بو دار و قطع مسابقه توسط داور نیمه تمام و سه بر صفر به سود داتیس خیبر اعلام شد. همچنین سهمیه لیگ یکی داماش گیلان در سالیان گذشته نیز با همراهی حیدر بهاروند رییس وقت سازمان لیگ به خرم آباد منتقل شده بود و این موارد سبب شده بود تا این مسابقه به غیر از شرایط جدولی از جهاتی دیگر نیز حائز اهمیت شود.